Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Glad...

Av Carry Jiewertz - 14 juli 2014 23:37

Blir jag när jag förstår att det finns människor som läser o uppskattar det jag skriver!! Tack!!!
Idag har varit en BRA dag!! Tacksam över att de bra dagarna är fler än de kassa....
Ikväll har jag dessutom fått mig ett välbehövligt gapskratt....om o om igen....kollade Mrs Brown's Boys på SVT1 och det var absolut det roligaste jag sett på läääääänge....
Ibland är det bara så nödvändigt att få skratta o koppla bort livet o det trista i livet....
Så har du missat henne...öh....hm...hen....så kolla på SVTPlay o på YouTube....just det här avsnittet har jag inte hunnit se men jag tror du får dig ett gott skratt!!
http://youtu.be/E93zpVT8w3E
Ja det var allt för ikväll....ja ja jag VET jag brukar va djupare än så....men surprise!!! Ibland behöver man bara få skratta!!! Och det fick jag ju i kväll!! Tack Maria Lindgren för tipset!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carry Jiewertz - 24 december 2015 21:07

Förra året bestämde mannen min o jag oss för att det var dags att skapa nya traditioner. Vi hade haft några tuffa år med krossade drömmar och föhoppningar men vi hade ju - som vi alltid gör - rest oss och hämtat styrka i varandra o kunde fortfarande...

Av Carry Jiewertz - 17 november 2015 20:35

Kollar nån random såpa...och hon säger: jag vill att du ska veta vem jag är.... han säger: jag har aldrig mött min far... OCH det drabbar mig...som ett slag mitt i solarplexus!!! POW!!!! Jag VILL att du ska veta VEM jag ÄR!! Jag har ALDRIG mött...

Av Carry Jiewertz - 23 september 2015 17:18

Funderar lite...som vanligt....funderar över attityder som icke överviktiga har mot överviktiga.... Är man LAT för att man är överviktig??? Har man ingen KARAKTÄR när man är överviktig?? Är man MINDRE VÄRD när man är överviktig??? Ja Ja...jag...

Av Carry Jiewertz - 3 september 2015 23:13

Jag har växt upp i en frikyrklig miljö... Fått "frikyrkliga" värderingar... På gott och ont... Men det jag fick med mig var detta: ALLA!!! Precis ALLA!!! Är lika mycket värda!! Oavsett hudfärg...bakgrund...religion...ja du fattar... Just DÄRFÖR s...

Av Carry Jiewertz - 27 augusti 2015 21:12

...läser en artikel i M Magasin om "Barnbarnsprat" och den slår mig mitt i Solarplexus!!! Alla blir väl glada över BARNBARN!!?? Jo...fast....alla får inte barnbarn...och en del som fått "barnbarn" förlorar dem...förlorar dem pga föräldrarna......

Ovido - Quiz & Flashcards