Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Saknad

Av Carry Jiewertz - 29 mars 2015 21:05

Vissa dagar är saknaden större än andra....
Vi har ju inte haft förmånen att få "egna" dvs biologiska barn, men vi har välsignats med en hel drös med barn som kommit och gått genom åren...Maria (Tina), Sarah, Joel, Jacob, Joseph, Carl-Philip, Elias, R, L...på det området har vi verkligen varit välsignade!!
Och ändå så är sorgen stor!! Sorgen över att ha förlorat de käraste!!
Ser i sociala medier hur mina vänner njuter av sina barn och barnbarn...och jag blöder...för mina...våra barnbarn försvann...vi fick inte förmånen att fortsätta finnas i deras liv...
Gå vidare??
Ja jag måste!!! Trots att det gör så ont!!!
Men äntligen så har jag kommit så långt så jag har slutat leta på internet efter "dottern" som försvann, inte bara en utan flera gånger!!!
Så nu vet du!! Jag har slutat leta!!!
Har jag slutat hoppas??? NEJ!! Men jag har - nånstans - slutat förvänta mig...jag har dock INTE slutat längta!! Längtan är svår!!! Längtan tär på nog...på oss...längtan som tyvärr känns hopplös....
Jag hoppas att ni har det bra!! Jag önskar er bara gott!! Älskar gör jag...vi...fortfarande!!! Oavsett!! Kan det finnas en väg tillbaka?? Jag vet inte....jag vet faktiskt inte...

 
 
Ingen bild

Ulla-Mio

30 mars 2015 10:50

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carry Jiewertz - 24 december 2015 21:07

Förra året bestämde mannen min o jag oss för att det var dags att skapa nya traditioner. Vi hade haft några tuffa år med krossade drömmar och föhoppningar men vi hade ju - som vi alltid gör - rest oss och hämtat styrka i varandra o kunde fortfarande...

Av Carry Jiewertz - 17 november 2015 20:35

Kollar nån random såpa...och hon säger: jag vill att du ska veta vem jag är.... han säger: jag har aldrig mött min far... OCH det drabbar mig...som ett slag mitt i solarplexus!!! POW!!!! Jag VILL att du ska veta VEM jag ÄR!! Jag har ALDRIG mött...

Av Carry Jiewertz - 23 september 2015 17:18

Funderar lite...som vanligt....funderar över attityder som icke överviktiga har mot överviktiga.... Är man LAT för att man är överviktig??? Har man ingen KARAKTÄR när man är överviktig?? Är man MINDRE VÄRD när man är överviktig??? Ja Ja...jag...

Av Carry Jiewertz - 3 september 2015 23:13

Jag har växt upp i en frikyrklig miljö... Fått "frikyrkliga" värderingar... På gott och ont... Men det jag fick med mig var detta: ALLA!!! Precis ALLA!!! Är lika mycket värda!! Oavsett hudfärg...bakgrund...religion...ja du fattar... Just DÄRFÖR s...

Av Carry Jiewertz - 27 augusti 2015 21:12

...läser en artikel i M Magasin om "Barnbarnsprat" och den slår mig mitt i Solarplexus!!! Alla blir väl glada över BARNBARN!!?? Jo...fast....alla får inte barnbarn...och en del som fått "barnbarn" förlorar dem...förlorar dem pga föräldrarna......

Skapa flashcards