Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Carry Jiewertz - 27 juli 2015 22:25

...vad gör du då???
Jag har verkligen mött det mesta i livet...mött Kärlek...Avund....Hat...Likgiltighet....
Och....när jag tänker till så är nog Likgiltighet det värsta!! Absolut!!! Det värsta!!!
Kärlek...ja det vill vi ju alla ha!!
Avund...tja...det kan ju för en stund kännas OK...fast....nja....
Hat...NEJ!! I ett ögonblick kan jag känna att det är OK...men...NEJ!!!! Vill inte!!! Vill inte!!! Aldrig HAT!!!! ALDRIG!!!
Livet är inte enkelt!! Inte alls!!!
Enkelt...vill jag ha det...nja....troligen inte!!
Jag vill ha LIVET!!! Fullt ut!!! Utan begränsningar!!! Bara: LIVET!!! Inget annat!!!!

Det här är Svea - Toute Vitesse Vernaccia - jag har fött upp henne...dvs jag har sett till att hon föddes....så här trött är hon när hon har fått tänka...fått fundera....tänka till....
Jag är precis lika trött...utmattad....för jag måste hela tiden tänka...fundera...vrida o vända på saker o ting...
Om någon säger: jag älskar dig...men med sina handlingar visar tvärtemot...vad ska du tro då???
Om någon säger: jag är din vän...men med sina handlingar visar tvärtemot....vad ska du tro då???
Om någon säger: jag står vid din sida...men när det stormar...blåser...så står den inte där...vad ska du tro då???

Tro på den som alltid finns...alltid funnits...den som alltid kommer att finnas vid din sida!!!
Var kritisk!! Oj oj...så får man väl inte säga...JO!!!
VAR KRITISK!!!
Vilket innebär att DU bör tänka till!!! Vara granskande!!! Tänka till!!

Jag har sagt det förut o säger det igen:

KÄRLEK...BARA KÄRLEK KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN!!!

När livet gör ont!! Vad gör du...
Välj Kärlek!!

Skapa flashcards